i feel so good

Hello cuties,
min dag har varit great. Har varit på bra humör dagen rakt igenom, jag har gått & sjungit så min pappa flera gånger har frågat om jag är på bra humör idag. Tur att jag sprider lite glädje i huset i alla fall, annars brukar jag vara på mens humör på grund av allt pluggande & stressande. Men idag kände jag ingen stress, utan allt har bara rullat på. Efter gudstjänsten gick jag hem och gjorde matteläxan som ska vara inlämnad imorgon, sen skrev jag lite till på kladden om förintelsen. Tyvärr orkar jag inte skriva klart kladden nu, så det får bli imorgon om jag inte får några super krafter innan kvällens slut. Träningen idag var också himlans kul, i alla fall när Martina & jag efter mycket träning klarade de svåra övningarna på fotbollsworkouten. Men resten av kvällen ska spenderas med familjen, blir väl mysig söndags middag & tv tittande, det är skönt att bara koppla av ibland. Men vi hörs
puss!

Kommentarer
Postat av: Matilda .

hahah älskade ditt menshumör igår (; <3

2010-03-07 @ 18:47:46
URL: http://hejmatildas.blogg.se/
Postat av: Matilda .

hahah älskade ditt menshumör igår (; <3

2010-03-07 @ 18:48:10
URL: http://hejmatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0