i will make this with or without you

Hej coolingar,
idag var skolan som alla vanliga tisdagar. Vi hade alltså Bia hela förmiddagen. Först var det diktamen sen hade vi en föreläsning & resten av lektionen satt jag & tolka en bild från konstnären jag skriver om i skolan (John Bauer). Jag ritade en trollskog med mörka vatten färger & den blev faktiskt ganska bra, för att vara mig som annars är sämst på att rita. Men sen var det musik, syslöjd & matte. Efter skolan drog jag ner till stan och mötte upp Jessica & Mimmie. Sen gick vi vidare till expresso house. Där satt vi i typ två timmar & snacka och hade det mys. Sen kolla vi runt lite på stan & nu sitter jag här. Ska snart åka på träning. Idag har vi Emma så det blir nog ganska jobbigt, men det gillar vi. Hinner nog inte blogga mer idag, för jag kommer hem sent
puss!






Akon - Party Animal (Prod. David Guetta)

Kommentarer
Postat av: Matilda .

tack <3

2010-03-24 @ 19:45:10
URL: http://hejmatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0