I'm feeling like a star, you can't stop my shine

Hej cuties,
idag har skolan varit helt bra rakt igenom. Vi har tema livsstil, vilket innebär att vi inte har några vanliga lektioner den här veckan. Det känns bra, såhär veckan innan påsklovet. Jag började i vilket fall vid halv nio, då alla på högstadiet gick & lyssna på en föreläsning. Sen var det lunch & då drog jag och Josefine till mc, svullon som vi är. Efter lunchen hade vi diskusioner om föreläsningen & mobbning, sen slutade vi vid halv tre. Nu sitter jag här och ska snart sätta igång med lite pluggande sen är det träning vid halv sex. Men jag skriver mer ikväll
puss.




Kommentarer
Postat av: jooooosefine :D:D:D:D

svullon som vi är.. hell yeah. sköldpaddor och katter brukar vara söta när dom är tjocka ;)

<3333333

2010-04-03 @ 11:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0