jag trodde det fanns en lösning, men jag hade visst fel

Hej mina små hjärtan!
Dagen började inte på topp på grund av att mina linser hade gått sönder & att det var mitt sista par den här månaden. Det ledde alltså till att jag fick ha glasögon på lektionerna och jag vart inte speciellt glad. Jag gillar inte att ha glasögon när jag är bland folk, för jag trivs inte i det, även fast jag hade det i flera år som liten så tycker jag inte om det. Men jag beställde nya linser för en vecka sen, men de har ännu inte kommit :@ så jag måste troligen ha glasögon torsdag - fredag också, oooh vad arg jag blir. Men i alla fall, Josefine & jag var lika flumma i skolan som alltid. Tur att jag har dig i skolan gumman, du lyser upp varenda dag rakt igenom. Kom hem för drygt en timme sedan. Slutade tidigt idag vilket var hur skönt som helst, nu ska jag snart på konfa sen ikväll är det seriestart för Grey's anatomy, som jag har saknat det pogrammet det är sjukt. Men jag får se om jag skriver mer ikväll,
puss!

  
Låt bilden tala för sig själv ahahah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0