kort skoldag

Hej,
jag hann inte uppdatera någonting igår, för Jenny & jag drog till träningen direkt efter skolan & sen fanns ingen tid över när jag kom hem. Det var i alla fall årets första uteträning och det var riktigt skönt att äntligen få spela ute. Idag blev skolan lite annorlunda, för vi hade bara tre lektioner & slutade därför klockan ett. Mycket skönt, men det innebar ingen fritid utan jag satte direkt igång med att börja plugga inför proven som jag har denna vecka & nästa. Nu har jag tagit en paus och har suttit vid datorn ett bra tag, så jag ska snart återgå till pluggandet. Förlåt för att jag inte har lagt in så många bilder på senaste tiden, men jag har inte fotat så mycket. Men jag lovar att jag ska bättra mig, jag får helt enkelt ta med mig kameran till skolan. På lördag däremot kommer det många bilder, för då ska jag & Matilda till ullared.
puss!


Kommentarer
Postat av: Matilda .

haha joo tror du kommer få många fina blider på mig som halvdöd . att jag går upp innan elva en lördag har inte hänt många gånger så lycka till (Y) haha xd<3

2010-03-17 @ 16:37:06
URL: http://hejmatildas.blogg.se/
Postat av: Matilda .

ah fast jag var trött hela den dagen då -.- nä javet funderar på att inte sova då , haha xd<3

2010-03-17 @ 18:02:11
URL: http://hejmatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0