m-åndag

Hellu,
skolan idag var helt okej. Dagen började med musik & spanska. Sen hade vi föreläsning om andra världskriget fram till lunch. Efter maten var det x & matte fram till tre, sen slutade vi med klassråd. Efter skolan åkte jag, Mikaela & Oskar ner till biblioteket. Jag skulle hitta en krigsbok & jag är inte den bästa människan att hitta böcker när det gäller biblioteket, så jag skämde ut mig lite hehe. Men boken som jag letade efter var såklart utlånad så allt sket sig. Men sen drog jag hem & käka och nu sitter jag här & har tagit en liten paus från pluggandet. Men nu ska jag sätta igång igen. Ikväll är det ju premiär för ''Håkans bar'' och eftersom jag diggar håkan så ska jag sjävklart ge pogrammet en chans. Men ha det bra sötnosar
puss!


Cheryl Cole - Fight For This Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0