nothing will be as it was before

Hej,
förlåt för min usla uppdatering men jag har inte varit på blogghumör den senaste tiden. Min dag igår såg ut såhär, först åkte jag & handla med mamma och pappa. Sen drog jag hem & käka lite, sen vid halv fyra var det samling i bolltältet. Vid fyra började matchen och den höll på till ca 17.30 det blev 5-5. Men deras sista mål skulle inte räknats för den var ute innan, men domaren var ju lite lost så det var inget vi kunde göra något åt & det var ju bara en träningsmatch. Men sen drog jag hem. Efter ett tag kom Matilda, & då såg vi luftslottet som sprängdes. Den var sjukt bra, jag älskar de där filmerna. Men idag väckte mamma mig nio, sen fixa jag mig. Brukar inte orka fixa mig på söndagar men idag hade jag inget annat att göra. Ska snart på gudstjänst sen blir det hem och plugga & träning vid tre. Kanske skriver mer ikväll
puss!



             Dagens outfit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0