pluggar för fulla muggar

Hej,
just nu sitter jag och skriver en kladd till andra världskriget. Dock har jag kört fast på ett ställe så jag inte kan fortsätta, så jag sitter och hoppas på att någon smart i min klass kan logga inpå msn & hjälpa mig. Så medans jag väntar passade det bra med ett inlägg tyckte jag. Imorgon är det skola och jag är inte pepp alls. Just nu är det en sån period som man helst skulle velat slippa skolan helt och hållet, den tar verkligen kol på mig. Jag blir helt galen av allt pluggande. På fredag har jag prov i hk, och jag känner redan på mig att det kommer gå åt helvete. Men jag ska börja plugga i god tid så jag åtminstone har någon chans att prestera bra. Veckan efter har jag prov om ljud & jag kan helt ärligt inte ett skit om det, lyckat. Men det löser sig, det är bara att ta fram boken och läsa sida efter sida till det sitter som ett klister. Bortsett från allt tragiskt ska jag till ullared på lördag & om jag längtar. Sen har jag äntligen övertalat Martina med allt mitt tjatande (hehe) att vi ska ta hål i naveln den här månaden. Så om det finns tid den 22 mars på lucky7 ska vi dit och pimpa våra magar. Nu blev jag genast på bättre humör, aja nu ska jag kolla om någon i min klass är inne på msn så jag kan fortsätta med pluggandet 
puss!  



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0