snart är det äntligen helg

Hello again,
nu sitter jag här igen och knäpper på tangentbordet. Jag har precis lärt mig alla engelska glosor tills imorgon, men det gick fort för de var lätta den här gången. Träningen gick också bra, vi körde roliga övningar & mycket teknik. Det blir att ta det lugnt resten av kvällen & gå och lägga mig ganska skapligt. Imorgon är det fredag, det innebär alltså helg & det gillas skarpt. Efter skolan imorgon ska jag, Mikaela och Sandra ta en fika på stan och prata lite tjejsnack, det blir mys. På lördag ska jag va med Jenny och vi ska väl se melodifestivalen & bara ta det lugnt, blir säkert att sova över också med massa tjejsnack. Men nu börjar det här inlägget bli långt, så jag slutar skriva nu
puss vi hörs imorgon! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0