sometimes i just want to fly away

Hej,
idag hade vi friluftsdag med skolan. Skönt att slippa alla letioner och bara komma ut och röra lite på sig. På förmiddagen åkte jag skridskor med Josefine, vi var värsta isprinsserona. Sen drog vi till mässhallarna & körde volleyboll turnering, gick ju också galant eller inte. Vi kom på tionde plats av tolv lag, häärligt. Men jag kom i alla fall hem vid tre tiden. Sen dess har jag bara suttit framför datan och läst bloggar & haft det allmänt skönt, fast jag egentligen har en massa plugg som måste göras. Annars är allt bra, förutom att jag har världens mensvärk. Jag får hoppas att jag kan träna ändå. Men imorgon är det kort dag i skolan, vilket gillas skarpt. Blev ett tråkigt inlägg idag men det får ni ta helt enkelt
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0