if i have you, i have everything

Hello dudes,
hade sovmorgon idag & började därmed halv tio, vilket var mycket skönt. Då hade vi engelska, no, matte, spanska & idrott. Sen åkte jag hem och började plugga till hk provet på dirren och satt med det till typ halv åtta. Jag kan det hyfsat nu, men jag brukar alltid få hjärnsläpp på pro så det är bara att hoppas att gud är på min sida imorgon haha. Nu sitter jag i alla fall & bara tar det lugnt, har börjat träna lite på engelska glosorna som vi också har till imorgon. Så jag ska göra klart dem & sen kolla lite bloggar. Jag känner mig trött så jag ska nog gå och lägga mig skapligt idag. Tittade förresten in på en blogg som hade lagt upp en oc video & då kom jag och tänka på hur mycket jag saknar det pogrammet. Jag blev helt glad, när jag kollade på klippet & tänkte tillbaka på när jag & Jenny var helt galna i det där pogrammet & följde det på tven. Funderar faktiskt på att köpa boxarna. Men nu sätter jag stopp för det här inlägget
kisses! 



Bjuder på lite sommar bilder eftersom jag vill ha sommar nununu (h'
  
 
 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0