ullared med bästavän ♥

Hello there,
jag hoppas eran lördag har varit bra, min har i alla fall varit bäst. Jag gick upp vid kvart i tre inatt & började små fixa mig lite och plocka fram pengar och förbredde mig inför bussresan. Vid kvart över fyra satt vi på bussen mot ullared. Matilda & jag sov hela vägen dit. Vi kom fram vid halv nio tiden & då skyndade vi oss in i varuhuset. Såklart var vi tvugna att gå på toa först, men sen börja vi gå mot kläderna & vi shoppade loss. Sen gick vi vidare där inne & köpte massa saker och hade det dö kul. Vid elva betalade vi och gick och käka på burger king. Haha jag måste ju bara nämna att det var glasdörrar in till burger king & smart som Matilda är kör hon in i fönstret, haha vi såg inte öppning. Alla därinne bara kolla på oss och vi dog av garv. Men sen käka vi, sen gick vi in i outlet affärerna utanför ullared, sen drog vi vidare in på en till runda i varuhuset & köpte godis till hemresan. Sen gick vi ut till bussen & satt där ett tag och efter ett tag gick vi i några till affärer. Vid kvart i fyra åkte vi hem. Jag vill bara tacka min bästavän för en otroligt bra dag, tack gumman. Det var länge sen jag hade såhär kul, jag älskar dig ♥

& nu ska vi självklart bjuda på några bilder, som jag lovat er så enjoy!


                    Jag & Matilda inne på burger king!


Kronorna fick vi inne på burger king & om vi var snygga i de (h)

 
Det här köpte jag, blev inte så mycket men jag är sjukt nöjd :D




Kommentarer
Postat av: Matilda .

bästa dagen på välldigt länge, älskar dig gumman . det är bara med dig jag kan ha såhär kul heh :D<3

2010-03-20 @ 20:48:59
URL: http://hejmatildas.blogg.se/
Postat av: jenny

Riktigt snygga grejer! får vara nån dag och kolla närmre <3 puss på dig

2010-03-21 @ 18:20:13
URL: http://jeennybeenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0