vår i luften?

Jo visst börjar det bli lite varmt ute om man bortser från allt snörusk. Men om man håller för ögonen & går ut kan man faktiskt tro att det är vår. Jag hoppas verkligen inte att vädret vänder nu och bildar en snöstorm till, för det orkar jag inte med. Visst är det härligt med snö, men inte när den ligger kvar i flera månader. Jag hoppas verkligen att våren är på väg nu, så man kan sätta på sig en tunnare jacka & bara njuta av det fina vädret, vore inte det skönt? Paus från dagdrömmandet! Min dag har bestått av andra världskriget föreläsningar, matte & klassråd. Visst krig är intressant, men i en lagom mängd. Vi slutade lite tidigare, då åkte jag till optikern för att kolla om mina linser hade kommit. Men det hade de såklart inte. Tur att jag har fått reservlinser som funkar i princip lika bra. Nu har jag plugg som måste göras, men jag skriver mer ikväll
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0