you're my heaven when the earth is falling down

Hello babes,
hoppas allt är bra med er. Gårdags kvällen spenderades med brudarna framför melodifestivalen. Jag tror vi alla blev lite chockade, när resultatet om vem som tog hem hela tävlingen ropades upp igår. Inte trodde jag att Anna skulle vinna, visst hennes låt är bra men själv har jag lite svårt för henne. Mina favoriter var absolut Eric & Darin, jag tyckte de var hur bra som helst. Men man kan ju som sagt var inte alltid få sin vilja igenom. Idag väckte mamma mig vid nio, då gick jag upp & käka frulle sen sticka jag lite på min halsduk som jag håller på med i slöjden. Jag har blivit en riktig tant, för jag är inne i någon sticknings period nu. Men i vilket fall så gick jag på gudstjänst vid elva tiden med Martina. Den var lite roligare än i vanliga fall. Nu ska jag göra klart matteläxan & skriva lite kladdar om andra världskriget, sen vid tre är det träning i kyrkskolan. Vi hörs mer ikväll
pussen ♥

            Dagens outfit
 


Chris Brown: Crawl


Kommentarer
Postat av: martinasjöström

svar: jag tycker vi ska gå även om han gör en stand up show lite längre bort än norrköping. det är liksom så värt det! :D

2010-03-14 @ 17:49:25
URL: http://msjjostrom.blogg.se/
Postat av: martinasjöström

svar: jag tycker vi ska gå även om han gör en stand up show lite längre bort än norrköping. det är liksom så värt det! :D

2010-03-14 @ 17:49:59
URL: http://msjjostrom.blogg.se/
Postat av: alice

wohoo bild! :D <3

2010-03-15 @ 21:53:43
URL: http://alicehouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0