everything is so pointless

Hej sweeties ♥
Min bloggning har varit ur usel, men jag har haft annat för mig. Den kommer nog att vara det i två veckor nu framöver, eftersom att jag ska prao & slutar fyra varje dag & har träning vid sex. Men jag ska försöka så gott det går. Idag har jag i vilket fall varit på maxi med mamma & pappa. Jag fick med mig en jeansjacka, ett par solglasögon & ett par tygskor hem. Så nu är det bara att hoppas på att vädret håller i sig, så jag kan använda det. Senare ska jag spela match, seriepremiär för u-laget. Vi möter BK Tinnis. Jag tror de är rätt duktiga, så det blir nog en tuff match. Jag slänger in ett inlägg ikväll om hur matchen gick
pusshej

 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0