hur mycket jag än ignorerar det, så syns det så tydligt

Hej bloggen ♥ 
Tummen ner för min dåliga uppdatering & det hela blir ju inte bättre när jag ska flytta ner till en barack i fyra veckor, eftersom att vårat badrum ska renoveras. Men förhoppningsvis så kommer jag ha tillgång till en data emellan åt. Idag är det kristihimmelsfärd, vilket innebär att vi får en lång helg. Jag var lite orolig för att inte jag skulle få det, eftersom att jag praoade den här veckan, men som tur var fick jag det. Igår var alltså min sista dag på coop extra risängen. Det kändes så otroligt skänt, men samtidigt ganska sorgligt. Visst det har varit jobbigt & så men samtidigt har man lärt sig så mycket under dessa två veckor & det kommer jag ta med mig. Det jag reagera på mest är hur mycket olika sorter av allting det finns i en mataffär, det är sjukt. Men nu är det i vilket fall långhelg & jag ska försöka skriva lite inlägg, när jag har tid. Nu ska jag fortsätta plugga, för det är ju trots allt skola igen på måndag. 
puss

 

 

Travis McCoy ft. Bruno Mars - Billionaire 

 


Kommentarer
Postat av: MartinaSjöström

sjukt bästa låten !!! :D

2010-05-15 @ 15:45:13
URL: http://msjjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0