it feels so right, but at the same time so wrong

Hej babes ♥ 
Jag tänkte slänga in ett inlägg, innan jag flyttar till baracken. Jag kan ta och berätta lite om gårdagen. Kan ju börja med att säga att det var årets varmaste dag & däför fick solbrillorna åka på. Dagen började med att jag åkte till tb-bil & gjorde sponsor jobb med några andra tjejer i laget. Sen åkte jag hem & börja packa lite & senare mötte jag upp Mimmie & Martina, så gick vi ner till halvars och åt glass. Vi blev kvar där nere ett tag i solen på en gunga. Sen gick vi vidare ner till strömmen & tog lite kort och gjorde videos. Vid sex tiden tog vi bussen hem & väl hemma satte vi oss utanför mig och snacka lite. Sen drog alla hem och käka & sen kom även Sofia & på kvällen drog vi till något berg och körde kort, sen vidare till konstgräset & körde fotboll, snurrleken & var allmänt crazy. Jag hade i vilket fall en underbar kväll med er girls & ingen får mig att skratta lika mycket som ni. Men jag hoppas jag får tillgång till någon dator då & då, så jag kan slänga in nårga inlägg i mellan åt. Annars får ni ha det så bra, så hörs vi
puss

Pics from yesterday.

 


Kommentarer
Postat av: Martina Sjöström

världens bästa dag, du är så fruktansvärt fin min älskade bella! <3

2010-05-16 @ 17:38:12
URL: http://msjjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0