jag ska kämpa in i det sista

Hej soulmates ♥
Helgen är redan slut & det känns som den har gått på en dag. Men jag har hunnit med ganska mycket ändå om jag tänker efter. Jag har spelat två fotbolls matcher, grillat & shoppat på hageby, så det är rätt nice ändå. Imorgon är det skola igen & det känns inte så lockande om jag säger så. Men i den här veckan sätts betygen, så nu blir det att jobba in i det sista & bara ta det lugnt veckan efter. Nu är sommarlovet riktigt nära & det känns så himla skönt. Jag ska börja det med att åka till grönalund första måndagen med bästa vännerna, så jävla kul kommer vi att ha. En stor puss på det. Men nu ska jag dra mig mot sängen, men vi hörs imorgon
puuuuss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0