praon tar död på mig

Hello angels ♥
Min bloggning har varit kass & det beror på att jag kommer hem så sent om dagarna nu när jag har prao. Det har snart gått en vecka och jag praoar på coop extra risängen. Ska jag vara ärlig så är det inte kul alls. Jag är med två andra tjejer & det ända vi får göra är att riva upp varor ifrån kartonger & ställa upp sakerna i hyllorna. Sen får vi vara i kylrummet också och det är hur kallt som helst & vi fick inte jackor förns idag. En sak är säker. Jag ska inte söka jobb i någon mataffär, bara i nödfall. Men jag kommer nog inte blogga så mycket nu när jag har praoa, för det ända jag gör är att plocka upp varor dag ut & dag in och hur kul är det att läsa om det? Jag kanske kommer slänga in lite roliga inlägg då & då, sen bloggar jag som vanligt i helgen.
puss


Kommentarer
Postat av: jenny

Tack för att du tror på mig gumman <33 :)

du klarat oxå lätt som en plätt, det är väl bara en vecka kvar nu?

puss <3:)

2010-05-07 @ 17:20:06
URL: http://jeennybeenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0