jag trodde du var annorlunda, men du är som alla andra

Hej babes ♥
Jag har inte bloggat på länge, så jag tänkte skriva lite om helgen. I fredags praoade jag till fyra som alla andra dagar, sen åkte jag hem & träffade Matilda och Jenny. Vi var ute & fotade lite och sen såg vi talang och myste. Igår spelade jag först match vid elva & vi förlorade med 1-3. Det var lite surt, men det var ganska svårt att spela, eftersom det spö regnade ute & planen var inte den bästa. Efter matchen åkte jag hem & fixade mig lite fort, sen åkte jag med Matilda till hageby centrum. Första gången jag var där sen de gjorde om & det var dö stort. Hon köpte i vilket fall en jätte fin klänning & jag fick med mig en dödskalle ring hem. Vi åkte hem vid sex tiden & senare kom jenny. Sen myste vi framför två filmer med chips & dipp. Vi såg på ''Disaster movie'', som var helt random men ändå rolig &''I skuggan av värmen'', som var mycket sorglig & den var jätte bra. Ett plus var ju också att min älskling Joel Kinnaman spelade en av huvudrollerna. Det finns seriöst ingen snyggare än honom ♥ Men ni borde definitivt se den filmen. Idag åkte jag & pappa ner och såg dam matchen. De förlorade dock, men man kan inte vinna varje gång. Sen åkte vi hem & då pluggade jag lite moppe & sen sov jag i någon timma. För ett tag sedan var jag och handlade med mamma & pappa och nu sitter jag här och lyssnar på musik. Imorgon är det prao igen, men det är bara tre dagar, sen är jag fri. Men ha en fortsatt bra söndag
puss

Film från i fredags, när jag & tjejerona fotade & filmade, enjoy (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0