you shine like star

Hej babes!
Det har varit lite stul med internetet här i baracken, men jag tror att det är fixat nu. Idag var jag hemma från skolan, eftersom att jag inte mådde bra igår & inte ville riskera att spy i skolan eller något liknande. Men dagen har gått åt till att plugga. Jag har hunnit med en hel del, så det känns himlans skönt. Imorgon är der studiedag & dagen ska som idag gå åt till att plugga. Jag måste bli klar med allt, tills betygen sätts så det är bara att trampa på. Ska snart dra mig mot sängen, för jag har ändå ingenting annat att göra. Men ni får ha det så bra, så hörs vi mer imorgon om inte internetet krånglar vill säga.
Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0