borta bra men hemma bäst

Då var man hemma i is kalla Sverige igen. Det är skönt, men samtidigt lite ledsamt eftersom att det kommer ta lång tid innan jag får träffa de igen. Dagarna där nere har varit bra och jag har kommit närmare mina två holländska kusiner och lärt känna dem bättre. Tiden har gått så himla fort, det känns som om vi åkte igår. Lovet är slut och imorgon börjar skolan. Inget jag ser fram emot direkt, men det är bara att bita i det sura äpplet som man brukar säga. Nu ska jag sätta mig och kolla på de avsnitten av paradise hotel, som jag har missat. Bilder lägger jag upp imorgon, för min dator är otroligt seg just nu. Internet laggar, så den stängs av i mellan åt. 
LOVE 

 
I will miss you guys! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0