förlåt att jag aldrig sagt förlåt

Sitter och försöker plugga men det tar bara några minuter, sen fastnar jag på facebook eller vid spotify. Lyssnar på Daniel Adams-Rays nya album och jag kan inte säga något annat än awesome. Har faktiskt hunnit med en del plugg idag, så får faktiskt unna mig själv en liten paus höhö. Mår i vilket fall mycket bättre idag, så det blir nog skolan imorgon även om jag helst skulle vilja slippa den. Men den här veckan har gått sjukt fort, det är ju snart helg va fan, happy face. Aae nu måste jag ta tag i den där jävla stependieansökan som ska vara klar? ääh det känns i alla fall skönt att ha den gjord sen hehe,
over and out

 
Kärlek till den här killen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0