Jag behöver hela mig, så jag kan ge dig hela mig

Jag börjar bli riktigt less på att vara sjuk. Visst var det skönt att slippa skolan i någon dag men nu är jag hur rastlös som helst. Skulle egentligen gått till skolan idag, men igår kväll när jag skulle gå och lägga mig hade jag feber. Men i nu läget känner jag mig helt okej, så imorgon ska jag ta mig till skolan i vilket fall. Idag har jag hunnit med att läsa lite i min engelska bok som vi ska skriva recension om i skolan på tisdag, samt en spanska recension om en film som resten av klassen gjorde igår, så ja här är det ingen vila alls utan jag pluggar på.
puss

Här kommer två bilder från planet på väg ner till Holland!
 
Jag & Fredrika
 
Farmor & jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0