jag siktar mot toppen så långt jag kan nå

Juste jag har ju en blogg, typ... Glömmer bort det ibland hehe. Men idag har jag hunnit med att gå på två öppna hus. Kungsgård och John bauer och ja nu kommer det bli ännu svårare att välja. Buhuu, hur ska jag någonsing kunna bestämma mig? Får hoppas att de där prova dagarna gör det lättare för mig att välja. Efter öppet hus åkte vi och handlade lite & sen vidare till farfars grav där kyrkan även hade en julmarknad. Fick med mig ett par stickade vantar och ett pannband hem. Nu sitter jag och lyssnar på musik och bara njuter av att det är lördag. Får se vad kvällen har att bjuda på, men antagligen ska jag träffa snuffan ♥ och vi sätter väl på någon film och tjockar oss som vanligt skulle jag tro. Men nu ska jag läsa lite bloggar
love

I will always love you ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0