Nobody said it was easy

Jag har fått tillbaka blogglusten, så orkar inte vänta till den första december höhö. Idag är det första advent. Det ligger tjockt med snö ute på gatorna och jag verkligen älskart. Julen närmar sig allt mer och det är nog den bästa tiden på året. Just nu sitter jag och lyssnar på världens bästa Olle Hedberg ♥ Jag får rysningar i hela kroppen bara jag hör hans röst. Vilken kille, om inte han vinner idol vet jag inte vart jag tar vägen. Ikväll ska jag se Oskar Linnros med Martina. Som jag har längtat efter denna dag det kommer bli helt awesome. Nu ska jag snart fixa mig lite, sen vid kvart i sju tar vi bussen ner till skandia teatern, can't wait. Äntligen ska jag få se bästa Oskar live, wohooo!
Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0