Spritt språngande galen

Varför måste alltid helgen gå så himla fort för? Det känns som om det var fredag igår. Men kan ta och berätta lite kort om den. I går var jag först på öppet hus med mamma & pappa på plus, film & musik och kunskapsgymnasiet. I nuläget känns samhällslinjen på kunskap mycket lockande, men allt kan hända. Idag åkte mammsen och jag ner till stan vid sådär tolv tiden och vi kom hem alldeles nyss. Hittade en militärgrön siden skjorta, en svart kavaj, en svart cardigan och en parfym som jag velat ha i evigheter. Kan visa bilder sen, för har inte hunnit ta kort på det än. Nu ska jag sätta igång med lite plugg, eller plugg och plugg jag ska läsa lite i min engelska bok som jag måste läsa ut till på tisdag, men ha en fortsatt bra söndag
over and out


summer times ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0