style by tyra

 


Vadå att jag bara vill klicka på lägg i varukorg och beställa hem alla de här urläckra ringarna? Kunde inte utryckt mig bättre faktiskt! Varje gång jag kikar in på www.stylebytyra.se så hittar jag alltid snygga ringar som jag bara måste ha Dessutom får man klöpa dem till ett bra pris också, men om man har handlat upp hela barnbidraget så går det inte ihop sig ändå. Jag skulle i för sig kunna köra ''hund ögon'' för mamma, fast hon tycker redan jag har för många ringar, så den idén får jag utesluta. Jag får helt enkelt ta och vänta tills den 25! Dock kan jag inte beställa hem alla...
Aja, ville bara tipsa om sidan för er som inte har varit inne på den, samt visa dessa läckerbitar!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0