You put your arm around me for the fist time

Sitter just nu och kastar papper efter papper i papperskorgen. Ja, jag har ju självklart åkt på världens förkyldning. Precis vad jag behöver nu känner jag. Skolan var flumm, haha Josefine din och min humor alltså, love it. Annars har dagen bestått av lite plugg och tv tittande. Just nu sitter jag och kollar på pensionärs jävlar, sköna snubbar det där. Men ska nog gå och lägga mig, för jag är verkligen hur trött som helst. Okej det här inlägget blev verkligen helt meningslöst, men ni får leva med det.
Kisses


Här kommer lite bilder från Holland :)

Rickard, farmor & jag!

Rickard, farmor & fredrika!

Koen!


Luuk!

Koen & Luuk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0