du har mitt hjärta i handen

Hello cuties. ♥
Bloggandet har varit lite halv taskigt på senaste tiden, men ni får stå ut. Jag har inget blogghumör nu för tiden, men vill ändå inte ta en paus. Så istället för att ta en paus, så får det bli lite inlägg då och då. Dagen har spenderats med världens bästa brudar. Det blev först en runda på stan, där vi alla tre hittade lite nytt till garderoben. Jag fick med mig ett svart linne från monki och ett kors halsband från jc. Kan visa bilder imorgon. Efter stan åkte vi hem till Jenny och spelade in massor av videos, som ni antagligen inte kommer att få se för de var så oseriösa, haha jag älskar våran humor så galet bäst! Senare drog vi hem till mig och satte på en skräckfilm och som vanligt höll jag på att skita på mig. Fast kollade nästan hela tiden faktiskt. Resten av kvällen pratade vi om alla möjliga saker, som bara vi tre kan prata om, jag är så tacksam att jag har er två ♥ Ha en fortsatt bra kväll allesammans
kisses


Petter - Stockholm i mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0