i don't believe you, when you say you don't need me anymore

Hej gullisar ♥  
Kom hem från Josefine för ett tag sedan, efter en sjukt nice kväll @ her place med Erika, Vanessa och Lovisa. Vi såg på film, roliga klipp, lyssnade på musik och skratta som aldrig förr. Innan det var jag på ifk matchen och sjöng med min skola. Trodde jag skulle skämmas ihjäl men det var helt okej. Stannade även kvar och såg klart matchen och Josefine & jag dampade loss rejält as usual.  Nu ska jag snart krypa ner i sängen och imorgon blir det träning vid elva och resten av dagen ska jag plugga till engelska provet, som är på tisdag. Hoppas ni har haft en bra lördag
puss

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0