i thought that we were stronger

Nu har tjejerna gått hem och här sitter jag som fast. Kvällen blev mycket lyckad med massa prat, film och grönsaker med dipp. Vi tre kan verkligen snacka om allt mellan himmel och jord. Funderar på att stänga av datorn snart och läsa klart det sista kapitlet av ''Om jag kunde drömma''. Jag har verkligen blivit kill tokig den här veckan. Efter att ha sett oc är min drömprins Ryan och när jag läser twilight Edward och såklart Joel Kinnaman som är så förbaskat snygg och en sjukt bra skådespelare. Vi får se hur det blir i veckan som kommer. Nae nu ska jag inte överdriva. Imorgon ska dagen ägnas åt plugg och städning. Jag funderar även på att ta en spring tur i skogen och njuta av den friska höst luften. Vi hörs mer imorgon
over and out

Här kommer några bilder från dagen,
med mina bästa girls ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0