Jag gav aldrig upp dig när du försvann

Hej cuties!
Kom hem för ett tag sedan. Har varit på avslutning med laget och vi körde laserdome. Det var första gången jag körde det och jag måste säga att det var sjukt kul. Fast det blev ganska jobbigt mot slutet, eftersom att vi körde från 17.00-21.30, men det var så värt det. Jag ska absolut köra laserdome flera gånger. Just nu sitter jag och ser på tven med pappsen, men funderar på att gå och lägga mig, för jag är helt slutkörd efter dagen. Imorgon blir det en hel dag i Linköping med mammsen. Hoppas att jag kan hitta lite nya kläder & framförallt ett par skor med klack, så jag blir ännu längre haha nae rå, men tycker det är sjukt snyggt. Hoppas ni har haft en bra dag
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0