Mina förhoppningar dom väcktes, För att sen raseras

Hej babes!
Dagen har varit helt okej. Skolan gick ganska fort och lektionerna var inte alls jobbiga faktiskt. Slutade vid tio i tre. Smart som jag är så hade jag glömt nyckeln hemma, för jag hade en annan väska igår. Men Jenny var som tur var hemma, så jag gick dit. Stannade där i någon timma sen drog jag hem och började plugga till no provet, som är på fredag. Det kommer vara riktigt skönt att gå på lov sen efter tre prov, som varit så tätt inpå varandra. Nu ska jag snart käka lite och sen återgå till lite mer plugg. Sen vid halv åtta blire paradise hotel och vid nio greys anatomy och vid tio kungarna av tylösand, haha kommer bo i vardagsrummet ikväll. Men ha det bra, så hörs vi
over and out

 
sliten tjej, jo tack det var bara förnamnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0