raise your glass

Goodmorning ♥
Sitter och dunkar hög musik i mitt rum, fast jag egentligen borde plugga. Ni vet när man är ute med läxan sådär i sista stund, en sådan människa är jag minsann. Aae men skoldagen kommer bli lååång, går till klockan fyra. Dessutom är lektionerna rätt så jobbiga också. Usch, men jag ska allt klara mig igenom dagen. Jag hittade förresten installations skivan till webben, så jag kunde installera webben till den bärbara, how nice? Nae nu måste jag sätta igång med läxan, annars lär det bli allt för många fel.
Latero 

 
Facelook

Dresscode: cardigan gina, t-shirt monki, leggins bik bok


P!nk- Raise your glass


Kommentarer
Postat av: martinasjöström

jag testade den där tröjan från monki sist jag var på stan med sofia fast den gick ända ner i knävecken där bak :'(

2010-10-19 @ 13:45:40
URL: http://www.sjjostrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0