Trying to make it work but these times are hard

Godmorgon allihopa! 
Hann inte blogga något mer igår, för Jenny och jag bestämde oss för att gå ut och springa och tiden bara rann iväg. Idag börjar jag skolan klockan tolv och slutar halv sju, för att vi har öppet hus idag. Känns ganska ovärt, men eftersom att det är obligatoriskt så kan man ju inte göra annat än att gå dit. Ska snart dra mig till bussen, för att pappa sa att det kanske skulle börja snöa idag och då kan jag ju inte åka moppe. Lite surt för då kunde jag vart hemma lite längre. Har pluggat lite matte nu på morgonen och bara chillat galet. vi hörs senare
kisses



Kommentarer
Postat av: Lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-10-20 @ 11:23:53
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0