av alla saker här i livet, var du det bästa som har hänt mig

Hellu..
Den här dagen har varit seg som alla andra måndagar. Dessutom var min Josefine plutt sjuk idag, krya på dig hjärtat. Jag vet inte hur mycket jag har skrattat idag alltså. Jag & Elin fick till och med gå ut från lektionen för att vi inte kunde sluta. Ingen av oss kunde typ andas, aae gud men kul var det i alla fall. Nu sitter jag och lyssnar på musik på jävla you tube, för min spotify funkar inte. Jag vet inte vad jag ska göra, blir så jävla irriterad. Hoppas min bror kan fixa det.  Borde igentligen plugga politik, men det ska inte vara klar förns på torsdag, så det gör jag någon annan dag. För just nu orkar jag ingenting.
kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0