i loved you first

Hi babes!
Kom hem från skolan för ca en timme sen. Dagen har varit helt okej. Dock har jag haft skit ont i min handled, som jag lyckades stuka på matchen igår. Så nu har jag ett bandage, men det hjälper inte ett dugg. Idag var också sista dagen vi hade vanliga lektioner på två veckor, för imorgon har vi borgsmo dag och sen går jag på prao i två veckor. Jag ska prao på ginatricot, så det lär nog bli roligt. Snart kommer Jenny hit. Har inte träffat henne på år och dagar så det är på tiden.
Kisses

Bjuder på tre bilder från när jag & Josefine skulle slänga skräp!
 
På väg till sopprummet!
 
Såklart fastnar människan i sopptunnan, och ja hon satt fast på riktigt!
 
En gående påse? haha

När vi skulle slänga allt papper som var i säcken:
Josefine: men i vilken sopptunna ska vi slänga det i då?
Jag: där borta, det står ju brännbart
Josefine: häller i allting
Jag: men vafan det ligger ju massor av träbitar här i ? :o
Båda dör av garv!
Sen kollar vi lite längre bort så står det, papper på en sopptunna hahahaha

Kommentarer
Postat av: josefine biaaaatch

hur jävla sjukt!? att vi kan ha ett minne för livet av att slänga en sopsäck med skit? ett äventyr för fan haha! jag döööör, det är så jävla typiskt mig att ramla ner i en jävla konteinerjävel. skämsigt.. <3

2010-10-25 @ 19:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0