i miss you so mutch, and it hurts so badly

jag vill inte, men saknaden tär mig i bitar. 
jag trodde att det någon gång skulle bli bättre,
men det förvärras bara med tiden.
alla saker som påminner om dig,
drar mig till vansinne. jag orkar inte längre.
jag påminns av dig varje dag & jag visste att det skulle bli ett helvete utan dig. men jag kunde aldrig föreställa mig att det skulle bli såhär. det går inte en dag, utan att jag tänker på dig. du finns alltid där i mina tankar. och för varje beslut jag tar har du alltid en inverkan. för det ända jag vill göra nu, är att göra dig stolt. min högsta önskan skulle vara att ha dig här bredvid mig. men det är omöjligt. från den stunden du slutade andas, har mitt liv inte var desamma. det kommer aldrig bli som det var då. för du hade en så stor betydelse. jag såg upp till dig & jag kände mig trygg i din närhet. du fick mig att insé så många saker här i livet. du uppfostrade mig till den människa jag är idag. du har lärt mig så enormt mycket. det har gått två hela år, men det känns som det var igår. det sägs att saker blir bättre med tiden, men det stämmer inte. för från den stunden du lämnade jorden, har allt bara blivit värre. det är dig jag lever för nu. jag kommer aldrig att glömma dig. och jag bär med dig i hjärtat för varje steg jag tar. jag hoppas att du har det bra, vart du nu än befinner dig. jag älskar dig över hela mitt hjärta farfar,
r.i.p. ♥



Kommentarer
Postat av: Matilda .

älskling .. <33



fast lite roligt för både du och jag har lagt ut den där låten till nån som har dött så har jenny den i den där videon på jim xd

2010-09-05 @ 23:02:42
URL: http://hejmatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0