i've left you behind me

Hej snyggingar!
Förlåt för dålig uppdatering, men jag ska försöka ändra på det. Dagen började med att mamma och jag åkte till ingelsta. Där hittade jag äntligen en skinnjacka på carlings för halva priset. Äkta skin och till ett bra pris, kan det bli bättre? Sen kom pappa och hämtade oss så åkte vi och hämtade min bror, sen handlade vi lite och sen åkte vi vidare till hageby. Där åt vi på pappa grappa express, för pappa hade fått något present kort där. Det var sjukt gott och jag lär nog inte bli hungrig på ett tag framöver nu känns det som. Nu sitter jag och lyssnar på musik och bara tar det lugnt. Ikväll ska jag ner till stan en sväng på kulturnatten med Martina, Sofia och Vendela.
Kisses

 
Skinnjackan jag köpte, dålig bild men orkar inte ta ny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0