jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor

Hi sweethearts,
jag har fixat och trixat lite med bloggen ett tag nu. Kände att jag behövde byta ut min header, så den fick ersättas med en text tills jag har orken att fixa en ny. Idag har jag varit på Ikea med mamma, farmor, faster & Mathilda. Blev lite nytt till garderoben, bilder kommer nedan b.la. ett par skor. Så nu är plånboken i stort sett tom, men får barnbedraget för den här månaden om bara några enstaka dagar, så jag överlever. Nu blir det söndags mys med pappa, hoppas ni har haft en bra söndag. Vi hörs mer imorgon,
kisses



 
Skor Vagabond- 1000 :-
 
Halsduk Bik Bok - 149 :-
 
Guld & metallring Bik Bok - 49 :- st


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0