ögonen svider och hjärtat bränns

Hello again,
det blev inget banken med mamma så istället träffade jag Martina. Vi tog moppen ner till stan och tog en chai latte inne på espresso house. Vi satt där inne ett tag och snacka lite gossip, sen gick vi och kollade runt lite på stan. Jag köpte en tröja till Martina i försenad födelsedags present och hon köpte även en mössa. Själv kom man hem tomhänt. Väl hemma beställde vi biljetter till Oskar Linnros konserten den 28 november, snacka om att jag är helt överlycklig. Det kommer att bli helt awesome. Resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt och läsa lite. Började läsa ''Om jag kunde drömma'', för någon vecka sedan och nu är jag som fast. Jag vet att jag är lite efter men så är det när inte läsa står på ens topp tio lista. Men nu ska jag fortsätta kolla på ullared,
over and out

 


Kommentarer
Postat av: martinasjöström

det kommer bli så jävlarns bäst!

2010-09-20 @ 21:25:33
URL: http://www.sjjostrom.devote.se
Postat av: bella

svar: ohja det är bara förnamnet!

2010-09-21 @ 08:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0