vad vore jag utan dina andetag

Hej snyggingar! 
Kom precis hem från skolan. Dagen har varit allmänt seg, som alla andra måndagar. Har varit trött hela dagen, eftersom att vi inte har haft vanliga lektioner på en vecka. Men jag överlevde dagen och fick som tur var sluta lite tidigare. Nu sitter jag och kollar på tven. Tror inte det blir någon träning idag, för jag har varken ork eller koll på om det är någon eller inte. Men ska höra med mamma om vi kan åka till banken och fixa mitt bankkort, så jag kan få det någon gång. Nu ska jag kolla vidare, men håll utkik för snart lägger jag ut del 2 av Island.
Kisses



 
Transparent skjorta - h&m
Blommigt linne- ginatricot
Jeans leggins- ullared
Ringar- bik bok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0