when my world is falling apart, When there's no light to break up the dark, That's when I look at you.

Hej bloggen,
vaknade rätt skapligt idag & satte igång med packningen. Sen åkte mamma, pappa & jag till maxi och handlade det absolut sista till resan. Nu är jag klar med all packning & jag hade faktiskt inga problem med att få igen väskan, typ första gången i världs historien? Jag längtar så grymt mycket till morgon dagen, det kommer bli en sån häftig upplevelse. Jag menar hur coolt är det inte att gå på glaciär vandring, bada i blå lagunen, kolla på gejsrar &  valar och delfiner osv. Det kommer bli en upplevelse för livet. Det kommer bli hur häftigt som helst & jag lovar att ta många bilder, som jag kan visa här på bloggen sen. Nu ska jag snart spela match mot kenty & ikväll blir det att gå igenom packningen en sista gång. Förhoppningsvis skriver jag ett inlägg till innan jag ger mig av. Men så länge får ni ha det så bra.
kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0