you appear just like a dream to me

Hej,
idag vaknade jag upp hos Matilda vid tio. Gick nästan hem på direkten för att mamma & jag skulle åka ner till stan skapligt. Har handlat det sista till Island. Fick även med mig tre par trosor & en stickad kofta hem. Idag är det också Josefines födelsedag, så ett stort grattis till dig gumman. Jag hoppas du får världens bästa dag. Det är även nio år sedan World trade center föll i bitar. Det är en händelse ingen människa kommer att glömma. Så den här dagen är till minne av er, r.i.p. Nu ska jag snart börja packa lite sen ska jag ta mig ett varmt bad & bara njuta av att det är helg. Skriver mer sen 
kisses

Den här koftan köpte jag (:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0