GÄSTBLOGG ALA MIMMIE!


Tjenare Bella alla 5 läsare! (enligt henne själv)
Denna tös har blitt lite seg & oinspirerad på att sköta sin blogg. Och vad är det som får henne att typ hellre vilja spy upp en gammal pizza än att blogga? Jo det är p.g.a att hon fortfarande hänger på Blogg.se. Man kan inte alltid ge bebisar samma barnmat hela tiden, de måste pröva nytt. Samma gäller Bellis då jag ska övertala henne att byta till Devote. Men till dess så ska ni få veta några saker om Bella som ni kanske inte visste ;) Döda mig inte hjärtegull!

♥ hon är från början en pojke
♥ hon tycker att sverige borde ha en president
♥ hon kysste en gång en norsk kille som hon inte ens kommer ihåg namnet på!
♥ hon går igång på fågeldansen
♥ hon tycker om att bada i baddräkt, (tight och skönt säger hon)
♥ hon är duktig på att sjunga afrikanska låtar
♥ hon tycker om att klämma på äldre mäns rumpor och säga "ruuuumpaaah"

hmm.. men bella jag tycker om dig ändå!
Tackar för mig, hat gött ;*

Kommentarer
Postat av: martinasjöström

den norska lilla pojken kommer även jag ihåg, han gjorde väl succé den kvällen om jag inte minns fel? :')

2011-02-22 @ 20:48:59
URL: http://sjjostrom.devote.se/
Postat av: bella

och hur var det med tysken martina? jag tror minsann han gjorde en tjej överlycklig den kvällen, right? ;)

2011-02-27 @ 10:26:54
URL: http://mylifeinsettings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0