get ready for it

Aaop då var helgen slut och imorgon är det skola som gäller. Vi slutade på 13: de plats i cupen och vi spelade mycket bättre idag jämfört mot igår. Damerna slutade på en andra plats efter en dramatisk final. Kom hem från cupen vid fyra tiden och då tog jag tag i lite plugg. Ska snart dra mig mot sängen, för mina ögon vägrar hålla sig uppe. Inte så konstigt med tanke på att helgen endast bestått av fotboll. Den här veckan kommer bli jobbig. Två svenska nationella prov väntar plus lite inlämningar. Så uppdatering kommer inte bli den bästa, för jag ligger efter med lite saker i skolan som måste göras. Men jag ska hålla mig uppdaterat så gott det går
pussen

 
I'm nothing without you guys, you're my everything ♥


Kommentarer
Postat av: Matilda

kärlek <3

2011-02-07 @ 15:43:32
URL: http://hejmatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0