grattis mamma ♥

 
Du förstår mig på ett sätt som ingen annan gör. Jag kan prata med dig om allt och du har hjälpt mig igenom så mycket här i livet. Du finns där för mig i både med och motgånger och leder mig alltid till den rätta vägen. Jag skulle inte kunna begära en bättre mamma än du, för du har alla egenskaper som en perfekt mamma ska ha. Du tror på mig i alla lägen och får mig att kämpa in i det allra sista, när jag egentligen bara vill ge upp. Det finns inte ord för hur tacksam jag är för alla gånger du har funnits där och hjälpt mig igenom svåra stunder. Våran relation är speciell och jag skulle inte byta ut den mot någonting i världen. Jag älskar dig världens bästa mamma och jag hoppas du får en underbar dag, för det är du med all säkerhet värd ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0