i can't find the right way

Äntligen klar. Har pluggat som en tok sen jag kom hem från skolan och fyfan vad skönt det känns. Dock var jag tvungen att skippa träningen idag men skolan går först. Ska snart hoppa i säng så jag är ordentligt utvilad till första lektionen imorgon, då det ska skrivas nationellt prov i svenska. Om ni känner något i form av en jordbävning imorgon runt åtta så är det nog jag som skakar, på grund av all nervositet. Jo jag har ju en tendens till att bli så sjukt nervös när det gäller ordet ''prov''. Jag börjar alltid frysa, känna mig stressad och vill bara krypa ner under en filt och ligga där tills ångesten är över. Men så funkar det ju inte riktigt. Får hoppas att jag hanterar stressen bättre imorgon än vad jag brukar göra. Men nu ska jag borsta gaddarna
kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0