i thought we had it but we lost it all

Jag överlevde första skoldagen och tur var väl det. Vår mentor var sjuk idag så vi hade vikarie nästan hela dagen, vilket ledde till att vi chilla igenom lektionerna. Gymnasievalen är även gjorda men är inte helt hundra så jag kanske ändrar något under omvalnings perioden. Annars då, ska snart dra iväg på träningen. Tagga fysträning då, fast egentligen skulle jag vilja gå och lägga mig och sova ett tag. Men får sova ikväll istället höhö
pussen

 
linne monki shorts h&m kofta ginatricot

Kommentarer
Postat av: jenny

Tack för din fina kommentar hjärtat!

Då ska vi prata om dig och hur duktig du är i skolan. Hoppas att du valt rätt nu! :)<3



lite seg dag va?

2011-02-28 @ 19:13:03
URL: http://jeennybeenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0